Problem z pocztą ONET - błąd EHLO - kod błędu 553.
Korespondencji z BOK ONET cd..

Na moją ponowioną prośbę o zajęcie się wyjaśnieniem problemu, w dniu 12-01-2010 otrzymałem następujące pismo:
Cytuję:

Witamy,
Dziękujemy za list.
Prosimy aby odnalazł Pan w konfiguracji nazwy konta i jesli to jest "artmac" to prosimy zamienić to na nazwe domenowa. Może to byc
autograf.pl, albo pop3.poczta.onet.pl. ??? /znaki zapytania moje/iRas
--
Pozdrawiamy,
BOK Grupa Onet.pl SA


Taka odpowiedź, to żadna odpowiedź, więc próbowałem jeszcze raz:
Cytuję:

Witam Państwa

Albo osoba udzielająca poprzedniej odpowiedzi,
nie zadała sobie trudu i nie zapoznała się z moimi
wcześniejszymi informacjami, albo też uważa mnie za kompletnego idiotę
Pozatym odbieranie wiadomości odbywa się bezproblemowo,
więc siłą rzeczy login musi być prawidłowy.

Czyżby w całym Biurze Obsługi Klienta Onet,
nie było osoby która podeszłaby do problemu merytorycznie
i udzieliła racjonalnej odpowiedzi

Napisałem wcześniej że staram się prowadzić forum,
poświęcone programowi pocztowemu.
Więc siłą rzeczy o czymś takim jak prawidłowy login,
chyba powinienem mieć pojęcie.

Problem leży w tym, że po aktualizacji programu,
do wersji kładącej nacisk na poprawę bezpieczeństwa
uwierzytelniania logowania, m.in. poprzez poprawę obsługi
certyfikatu SSL, dostosowując program do pracy
z nowymi bibliotekami tego standardu zabezpieczeń,
straciliśmy możliwość wysyłania wiadomości właśnie przez serwer ONET.

Jeszcze raz pragnę nadmienić że nie ma żadnych problemów z wysyłką listów
poprzez portale: WP, o2 czyli Tlen, Gmail, a zarazem gazeta.pl, Interia, Orange
TP SA czyli Neostrada, Hotmail.
Problem z przebiciem się z weryfikacją istnieje jedynie na Waszym serwerze.

Jesteście popularnym usługodawcą dlatego jeszcze raz proszę o merytoryczne
podejście do zasygnalizowanego problemu.
Z poważaniem

Ireneusz Macedowski, irasm@tlen.pl
13-01-2010


No i dostałem odpowiedź:
Cytuję:

Witamy,
Dziękujemy za list.

We wcześniejszej korespondencji poinformował nas Pan o fakcie otrzymywania
komunikatów zwrotnych zawierających informacje o błędnym Ehlo w związku z
czym nasza odpowiedź była ukierunkowana na odpowiedź na to pytanie.
Komunikat jaki się Panu pojawia nie ma nic wspólnego z zabezpieczeniem SSL.

W razie problemów prosimy o kontakt bezpośrednio z producentem tego
programu.
--
Pozdrawiamy,
BOK Grupa Onet.pl SA


Może i nie ma, ale problem jest.
I tylko z pocztą ONET.
Producent wprowadził poprawki i powinno wszystko działać. Skoro działa w WP, Interii, Tlenie, to powinno działać i w Onecie.
Za radą BOK wysłałem do DreamMail Team, ponowienie informacji o istniejącym problemie, no i czekam na odpowiedź.

Pozdrawiam
iRas


  PRZEJDŹ NA FORUM